W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Rejestry umów

Nazwa kontrahenta: Grażyna Juchacz
Nazwa kontrahenta Grażyna Juchacz
Przedmiot umowy przeprowadzenie czterech rodzinnych wywiadów środowiskowych u świadczeniobiorców innych niż ubezpieczeni, spełniających kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 392.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-10-11
Identyfikator umowy 919
Nazwa kontrahenta: Anna Osińska
Nazwa kontrahenta Anna Osińska
Przedmiot umowy przeprowadzenie dwóch rodzinnych wywiadów środowiskowych u świadczeniobiorców innych niż ubezpieczeni, spełniających kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 196.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-10-11
Identyfikator umowy 918
Nazwa kontrahenta: Mariola Kubiak
Nazwa kontrahenta Mariola Kubiak
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-10-11
Identyfikator umowy 917
Nazwa kontrahenta: Aniceta Gajos
Nazwa kontrahenta Aniceta Gajos
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-10-11
Identyfikator umowy 916
Nazwa kontrahenta: Ebru Szczechowska
Nazwa kontrahenta Ebru Szczechowska
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-10-11
Identyfikator umowy 915
Nazwa kontrahenta: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe REM-DACH Ewa Musiał ul. Bursztynowa 4, 88-110 Jacewo
Nazwa kontrahenta Przedsiębiorstwo Wielobranżowe REM-DACH Ewa Musiał ul. Bursztynowa 4, 88-110 Jacewo
Przedmiot umowy Remontu dachu - montaż nowego pokrycia dachu blachodachówką – budynku mieszkalnego przy ul. Poznańskiej 135 w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 37283.33 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-10-11
Identyfikator umowy 914
Nazwa kontrahenta: Karolina Natalia Janikowska
Nazwa kontrahenta Karolina Natalia Janikowska
Przedmiot umowy prace kancelaryjne oraz porządkowanie dokumentacji archiwalnej
Wartość umowy brutto 6480.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-10-01
Identyfikator umowy Umowa 913
Nazwa kontrahenta: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych INODROG sp. z o.o. Inowroclaw ul. Budowlana 38
Nazwa kontrahenta Przedsiębiorstwo Robót Drogowych INODROG sp. z o.o. Inowroclaw ul. Budowlana 38
Przedmiot umowy Budowa ciągu pieszo-rowerowego w rejonie ul. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 970715.89 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-10-03
Identyfikator umowy 912
Nazwa kontrahenta: Halina Bogdan-Kaptur
Nazwa kontrahenta Halina Bogdan-Kaptur
Przedmiot umowy prognoza skutków finansowych
Wartość umowy brutto 980.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-10-04
Identyfikator umowy 907
Nazwa kontrahenta: Przedsiębiorstwo LEHMANN + PARTNER Polska Spółka z o. o. Konin
Nazwa kontrahenta Przedsiębiorstwo LEHMANN + PARTNER Polska Spółka z o. o. Konin
Przedmiot umowy Wykonanie prac polegających na badaniu poprawności odtworzenia nawierzchni ul. Wapiennej i ul. Mikorzyńskiej w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 3843.75 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-09-17
Identyfikator umowy 906
Nazwa kontrahenta: Grażyna Dutkowska
Nazwa kontrahenta Grażyna Dutkowska
Przedmiot umowy obsługa szatni USC
Wartość umowy brutto 16.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-10-01
Identyfikator umowy 905
Nazwa kontrahenta: Marek Ruchaj Zakład Kominiarski, 88-100 Inowrocław, ul. Armii Krajowej 2A,
Nazwa kontrahenta Marek Ruchaj Zakład Kominiarski, 88-100 Inowrocław, ul. Armii Krajowej 2A,
Przedmiot umowy Wykonanie okresowych kontroli stanu technicznego instalacji gazowych i przewodów kominowych oraz czyszczenie przewodów kominowych w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia
Wartość umowy brutto 66138.28 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-09-10
Identyfikator umowy 904
Nazwa kontrahenta: anonimizacja
Nazwa kontrahenta anonimizacja
Przedmiot umowy prognoza oddziaływania na środowisko
Wartość umowy brutto 420.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-10-02
Identyfikator umowy 903
Nazwa kontrahenta: Magdalena Kwiatkowska
Nazwa kontrahenta Magdalena Kwiatkowska
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-09-10
Identyfikator umowy 902
Nazwa kontrahenta: Mikołaj Czynsz
Nazwa kontrahenta Mikołaj Czynsz
Przedmiot umowy Przyznanie stypendium studentom rozpoczynającym I rok studiów stacjonarnych w roku akademickim 2018/2019
Wartość umowy brutto 6000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-09-26
Identyfikator umowy 901
Nazwa kontrahenta: anonimizacja danych osobowych
Nazwa kontrahenta anonimizacja danych osobowych
Przedmiot umowy Świadczenie usług: konserwacja sprzętu komp. i jego przegląd, usuwanie awarii, pomoc przy wdrażaniu nowego oprogramowania.
Wartość umowy brutto 2500.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-09-11
Identyfikator umowy 900
Nazwa kontrahenta: Szymon Ludwig
Nazwa kontrahenta Szymon Ludwig
Przedmiot umowy Przyznanie stypendium studentom rozpoczynającym I rok studiów stacjonarnych w roku akademickim 2018/2019
Wartość umowy brutto 6000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-09-26
Identyfikator umowy 899
Nazwa kontrahenta: Mikołaj Suchodolski
Nazwa kontrahenta Mikołaj Suchodolski
Przedmiot umowy Przyznanie stypendium studentom rozpoczynającym I rok studiów stacjonarnych w roku akademickim 2018/2019
Wartość umowy brutto 6000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-09-26
Identyfikator umowy 898
Nazwa kontrahenta: anonimizacja danych osobowych
Nazwa kontrahenta anonimizacja danych osobowych
Przedmiot umowy Sprzedaż i dostarczenie oprogramowania MicrosoftOffice 2016 Home and business 64-bit
Wartość umowy brutto 9680.60 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-09-24
Identyfikator umowy 897
Nazwa kontrahenta: anonimizacja danych osobowych
Nazwa kontrahenta anonimizacja danych osobowych
Przedmiot umowy Sprzedaż i dostarczenie urządzeń i akcesoriów komputerowych
Wartość umowy brutto 39366.10 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-09-24
Identyfikator umowy 896
Nazwa kontrahenta: PPHU ,,AGRINO'' Piotr Mazurowski, ul. Leśmiana 8,88-100 Inowrocław
Nazwa kontrahenta PPHU ,,AGRINO'' Piotr Mazurowski, ul. Leśmiana 8,88-100 Inowrocław
Przedmiot umowy Modernizacja terenów rekreacyjnych przy ul. Dyngusowej w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 70000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-09-07
Identyfikator umowy 895
Nazwa kontrahenta: Sławomir Licznerski INOKAS-WAG, ul. Orłowska 2a, 88-100 Inowrocław
Nazwa kontrahenta Sławomir Licznerski INOKAS-WAG, ul. Orłowska 2a, 88-100 Inowrocław
Przedmiot umowy Rozbudowa i modernizacja systemu monitoringu wizyjnego w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 79463.25 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-09-27
Identyfikator umowy 894
Nazwa kontrahenta: EL-NIK ZAKŁAD ELEKTRYCZNO-ELEKTRONICZNY RAFAŁ GWIT
Nazwa kontrahenta EL-NIK ZAKŁAD ELEKTRYCZNO-ELEKTRONICZNY RAFAŁ GWIT
Przedmiot umowy Demontaż syreny, skrzynki sterowniczej, instalacji głośnikowej i anteny zamontowanych na budynku przy ul. Orłowskiej 48 w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 480.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-09-06
Identyfikator umowy 893
Nazwa kontrahenta: anonimizacja danych osobowych
Nazwa kontrahenta anonimizacja danych osobowych
Przedmiot umowy Wynajem kopiarki do używania w Wydziale Spraw Obywatelskich
Wartość umowy brutto 3567.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-09-21
Identyfikator umowy 892
Nazwa kontrahenta: Klub Sportowy Cuiavia Inowrocław
Nazwa kontrahenta Klub Sportowy Cuiavia Inowrocław
Przedmiot umowy Promocja Miasta Inowrocławia
Wartość umowy brutto 37500.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-09-18
Identyfikator umowy 891