W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Rejestry umów

Nazwa kontrahenta: KRCLEANING Katarzyna Rakowska
Nazwa kontrahenta KRCLEANING Katarzyna Rakowska
Przedmiot umowy Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych Komendy Straży Miejskiej Inowrocławia
Wartość umowy brutto 33195.24 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-12-14
Identyfikator umowy 1044
Nazwa kontrahenta: Alina Konopa
Nazwa kontrahenta Alina Konopa
Przedmiot umowy obsługa toastów podczas uroczystości w USC
Wartość umowy brutto 16.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-01-03
Identyfikator umowy 1043
Nazwa kontrahenta: Grażyna Dutkowska
Nazwa kontrahenta Grażyna Dutkowska
Przedmiot umowy obsługa szatni USC
Wartość umowy brutto 16.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2019-01-03
Identyfikator umowy 1042
Nazwa kontrahenta: Garmond Press S.A. w Krakowie
Nazwa kontrahenta Garmond Press S.A. w Krakowie
Przedmiot umowy Dostarczanie do UMI w ramach prenumeraty rocznej gazet, czasopism, magazynów i wydawnictw seryjnych.
Wartość umowy brutto 56315.49 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-12-21
Identyfikator umowy 1041
Nazwa kontrahenta: Zakład Ogólnobudowlany, Jacek Niedźwiecki, ul. Łokietka 15/29, 88-100 Inowrocław
Nazwa kontrahenta Zakład Ogólnobudowlany, Jacek Niedźwiecki, ul. Łokietka 15/29, 88-100 Inowrocław
Przedmiot umowy Wykonanie robót remontowych w 4 lokalach mieszkalnych, obecnie niezamieszkałych stanowiacych własność Miasta Inowrocławia
Wartość umowy brutto 85552.39 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-12-10
Identyfikator umowy 1040
Nazwa kontrahenta: Paweł Zieliński PUH OMEGA, Miechowice 3, 88-101 Inowrocław
Nazwa kontrahenta Paweł Zieliński PUH OMEGA, Miechowice 3, 88-101 Inowrocław
Przedmiot umowy Wykonanie robót remontowych w 3 lokalach mieszkalnych, obecnie niezamieszkałych stanowiacych własność Miasta Inowrocławia
Wartość umowy brutto 90947.17 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-12-03
Identyfikator umowy 1039
Nazwa kontrahenta: PPH ,,MAGNAT'',Maciej Drożdżyński, Rojewice 33,88-111 Rojewo
Nazwa kontrahenta PPH ,,MAGNAT'',Maciej Drożdżyński, Rojewice 33,88-111 Rojewo
Przedmiot umowy Wymiana stolarki okiennej w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia
Wartość umowy brutto 256921.20 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-10-30
Identyfikator umowy 1038
Nazwa kontrahenta: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych INODROG Sp. z o. o, ul. Budowlana 38, 88-100 Inowrocław
Nazwa kontrahenta Przedsiębiorstwo Robót Drogowych INODROG Sp. z o. o, ul. Budowlana 38, 88-100 Inowrocław
Przedmiot umowy Wykonanie remontu nawierzchni ul. Warsztatowej w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 156497.02 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-11-09
Identyfikator umowy 1037
Nazwa kontrahenta: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych INODROG Sp. z o. o, ul. Budowlana 38, 88-100 Inowrocław
Nazwa kontrahenta Przedsiębiorstwo Robót Drogowych INODROG Sp. z o. o, ul. Budowlana 38, 88-100 Inowrocław
Przedmiot umowy Wykonanie remontu nawierzchni ul. Poznańskiej w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 215080.25 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-11-09
Identyfikator umowy 1036
Nazwa kontrahenta: Firma Drogowa ,ANDAR'', s.c A.D. Białobrzyccy, ul. Wodna 18, 62-200 Gniezno
Nazwa kontrahenta Firma Drogowa ,ANDAR'', s.c A.D. Białobrzyccy, ul. Wodna 18, 62-200 Gniezno
Przedmiot umowy Remont drogi wewnętrznej do filii Przedszkola nr 14 w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 47
Wartość umowy brutto 256848.93 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-11-22
Identyfikator umowy 1035
Nazwa kontrahenta: WPPHUiT ,,ELEKTROM'', ul. Dalkowska 24, 88-110Jacewo
Nazwa kontrahenta WPPHUiT ,,ELEKTROM'', ul. Dalkowska 24, 88-110Jacewo
Przedmiot umowy Wykonanie usługi utrzymania oświetlenia świątecznego w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 139000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-12-04
Identyfikator umowy 1034
Nazwa kontrahenta: AMT Arkadiusz Tarnas, ul. Świerkowa 32, 88-110 Jacewo
Nazwa kontrahenta AMT Arkadiusz Tarnas, ul. Świerkowa 32, 88-110 Jacewo
Przedmiot umowy Modernizacja terenu zielonego w rejonie ul. Jesionowej i ul. Leona Czarlińskiego w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 74412.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-11-22
Identyfikator umowy 1033
Nazwa kontrahenta: MAXMEDIA DRUK, ul. Świekatowska 5, 85-412 Bydgoszcz
Nazwa kontrahenta MAXMEDIA DRUK, ul. Świekatowska 5, 85-412 Bydgoszcz
Przedmiot umowy Drukowanie informatora,,Nasze Miasto Inowrocław''
Wartość umowy brutto 106272.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-12-10
Identyfikator umowy 1032
Nazwa kontrahenta: OLKOP BIS Sp. z o. o, ul. Szosa Rypińska 26, 87-400 Golub-Dobrzyń
Nazwa kontrahenta OLKOP BIS Sp. z o. o, ul. Szosa Rypińska 26, 87-400 Golub-Dobrzyń
Przedmiot umowy Dostarczanie oleju opałowego do budynku komunalnego przy ul. Pakoskiej 7 w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 59488.95 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-11-16
Identyfikator umowy 1031
Nazwa kontrahenta: anonimizacja danych osobowych
Nazwa kontrahenta anonimizacja danych osobowych
Przedmiot umowy Świadczenie usług w postaci mycia samochodów należących do Miasta.
Wartość umowy brutto 8500.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-12-24
Identyfikator umowy Umowa 1030
Nazwa kontrahenta: anonimizacja danych osobowych
Nazwa kontrahenta anonimizacja danych osobowych
Przedmiot umowy Konserwacja i obsługa awaryjna systemów alarmowych oraz monitoringu wizyjnego analogowego i cyfrowego
Wartość umowy brutto 6000.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-12-24
Identyfikator umowy 1029
Nazwa kontrahenta: anonimizacja danych osobowych
Nazwa kontrahenta anonimizacja danych osobowych
Przedmiot umowy Sprzedaż wraz z montażem wykładziny heterogenicznej, winylowej w pomieszczeniach UMI.
Wartość umowy brutto 9778.50 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-12-05
Identyfikator umowy 1028
Nazwa kontrahenta: Aleksandra Piwek
Nazwa kontrahenta Aleksandra Piwek
Przedmiot umowy przeprowadzenie dwóch rodzinnych wywiadów środowiskowych u świadczeniobiorców innych niż ubezpieczeni, spełniających kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 196.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-12-17
Identyfikator umowy 1027
Nazwa kontrahenta: Grażyna Juchacz
Nazwa kontrahenta Grażyna Juchacz
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-12-17
Identyfikator umowy 1026
Nazwa kontrahenta: Mariola Kubiak
Nazwa kontrahenta Mariola Kubiak
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-12-17
Identyfikator umowy 1025
Nazwa kontrahenta: Wioletta Różańska
Nazwa kontrahenta Wioletta Różańska
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-12-17
Identyfikator umowy 1024
Nazwa kontrahenta: Małgorzata Janicka
Nazwa kontrahenta Małgorzata Janicka
Przedmiot umowy przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego u świadczeniobiorcy innego niż ubezpieczeni, spełniającego kryterium dochodowe, w celu wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej
Wartość umowy brutto 98.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-12-17
Identyfikator umowy 1023
Nazwa kontrahenta: PETRA DRUK Wojciech Wasielewski
Nazwa kontrahenta PETRA DRUK Wojciech Wasielewski
Przedmiot umowy wykonanie i dostarczenie kompletów Kopert Życia, zgodnie ze wzorami stanowiącymi załączniki nr 1, 2, 3, 4 i 5 do umowy
Wartość umowy brutto 5781.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-12-11
Identyfikator umowy 1022
Nazwa kontrahenta: anonimizacja danych osobowych
Nazwa kontrahenta anonimizacja danych osobowych
Przedmiot umowy Wymiana obudowy szafy sterowniczej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Szymborska - Andrzeja - Marulewska w Inowrocławiu
Wartość umowy brutto 11931.00 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-12-10
Identyfikator umowy Umowa 1021
Nazwa kontrahenta: INOHURT Sp. z o.o.
Nazwa kontrahenta INOHURT Sp. z o.o.
Przedmiot umowy usunięcie nasypu wraz z rozplanowaniem materiału po rozbiórce
Wartość umowy brutto 9990.01 PLN
Tryb zawarcia umowy zawarte przed 26 lutego 2021
Data zawarcia umowy 2018-12-10
Identyfikator umowy 1020