W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Ogłoszenie o wydłużeniu terminu składania wniosków do projektu planu miejscowego Miasta Inowrocławia dla obszaru położonego w rejonie ulic: Bł. Jerzego Popiełuszki, Chmielnej, Szparagowej oraz Grochowej

Inowrocław, 20 czerwca 2024 r.


WGP-II.6721.2.2024

 

OGŁOSZENIE

PREZYDENTA MIASTA INOWROCŁAWIA


 

Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977, z późn. zm.) oraz uchwały nr LXXX/698/2024 Rady Miejskiej Inowrocławia z dnia 25 marca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocławia dla obszaru położonego w rejonie ulic: Bł. Jerzego Popiełuszki, Chmielnej, Szparagowej oraz Grochowej, zgodnie z załącznikiem graficznym do ww. uchwały informuję, że wydłużony został termin składania wniosków do projektu planu miejscowego.

Zainteresowani mogą składać wnioski do projektu planu miejscowego.

Wnioski należy składać do Prezydenta Miasta Inowrocławia na piśmie utrwalonym w postaci papierowej na adres: Urząd Miasta Inowrocławia, al. Ratuszowa 36, 88-100 Inowrocław lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej na adres: urzad@inowroclaw.pl oraz platformy ePUAP, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego zamieszczonym w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: http://bip.inowroclaw.pl w zakładce: OGŁOSZENIA I KOMUNIKATY – Ogłoszenia wydziałów Urzędu Miasta Inowrocławia – Wydział Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości oraz na stronie internetowej: https://inowroclaw.pl w zakładce: Urząd – Ogłoszenia – Planowanie przestrzenne, a także dostępnym w siedzibie Urzędu Miasta Inowrocławia, al. Ratuszowa 36, 88-100 Inowrocław w wydłużonym terminie do 10 lipca 2024 r.

Składający wniosek do projektu planu miejscowego podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.

 

Klauzula informacyjna RODO

Na podstawie art. 8h ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z 4.05.2016, s. 1 z późn. zm.), zwanego dalej „RODO”, informuję, że:

1)      Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Inowrocławia z siedzibą w Inowrocławiu przy al. Ratuszowej 36;

2)      Wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod nr tel. 52-35-55-347 lub adresem e-mail: iod@inowroclaw.pl;

3)      Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rozpatrzenia wniosku na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;

4)      Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione do tego na podstawie obowiązujących przepisów prawa;

5)      Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do spełnienia celu przetwarzania, dla którego zostały zebrane lub w okresie wskazanym przepisami prawa, a po tym czasie przez okres wskazany w odrębnych przepisach prawa odnoszących się do archiwizacji dokumentów w organach administracji publicznej;

6)      Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo 
ich sprostowania, prawo ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzanych danych, oraz prawo do przenoszenia danych. Prawo do usunięcia, swoich danych przysługuje Pani/Panu w sytuacji, gdy wcześniej wyrażona zgoda na przetwarzanie danych zostanie przez Panią/Pana cofnięta, a przepisy prawa zezwalają na ich trwałe usunięcie. Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywać się będzie wyłącznie na podstawie zgody - posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

7)      Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;

8)      Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkiem wynikającym z ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia.

 

Jednocześnie informuję o ograniczeniu, o którym mowa w art. 8a ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, iż w związku z przetwarzaniem Prezydenta Miasta danych osobowych, uzyskanych w toku prowadzenia postępowań dotyczących sporządzania aktów planowania przestrzennego, prawo, o którym mowa w art. 15 ust. 1 lit. g RODO, przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano. Zgodnie z art. 15 ust. 1 lit. g RODO osoba, której dane dotyczą, jest uprawniona do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jej dotyczące, a jeżeli ma to miejsce, jest uprawniona do uzyskania dostępu do nich oraz informacji: jeżeli dane osobowe nie zostały zebrane od osoby, której dane dotyczą – wszelkie dostępne informacje o ich źródle.

 

/-/ Arkadiusz Fajok

Prezydent Miasta Inowrocławia


Ogłoszenie zamieszcza się na stronie internetowej na okres od 25 czerwca 2024 r. do 10 lipca 2024 r. włącznie.

Formularz pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego

Załączniki

Powiadom znajomego