W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: www.inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Wniosek o wydanie nalepki określającej rodzaj paliwa

 

Komórka realizująca Wydział Dróg i Transportu
Rodzaj sprawy Wydanie nalepki określającej rodzaj paliwa
Wymagane dokumenty

1. Wypełniony wniosek o wydanie nalepki określającej rodzaj paliwa (zgodnie z załącznikiem).

2. Dowód rejestracyjny samochodu. Podczas składania należy okazać dowód rejestracyjny samochodu.

Dokumenty do pobrania Wniosek
Miejsce złożenia dokumentów Urząd Miasta Inowrocławia, Biuro Obsługi Interesantów i Kontroli, stanowisko nr 3, al. Ratuszowa 36, 88-100 Inowrocław
Termin i sposób załatwienia sprawy Rozpatrzenie wniosku następuje w terminie do 30 dni od daty złożenia wymaganych dokumentów. W wyjątkowych okolicznościach termin może ulec zmianie.
Podstawa prawna

Ustawa z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U.2021, poz.110 ze zm.)

Inne informacje Za wydanie nalepki oznaczającej rodzaj paliwa nie pobiera się opłaty.

 

Powiadom znajomego