Komórka realizująca |
Wydział Dróg i Transportu |
Rodzaj sprawy |
Uzgodnienie projektu budowlanego urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego |
Wymagane dokumenty |
Wniosek winien zawierać oznaczenie wnioskodawcy, miejsce lokalizacji urządzenia (ulica), rodzaj robót. Do wniosku należy dołączyć projekt budowlany (do wglądu) – 1 egz. |
Dokumenty do pobrania |
Wniosek |
Miejsce złożenia dokumentów |
Urząd Miasta Inowrocławia, Biuro Obsługi Interesantów i Kontroli, stanowisko nr 3, al. Ratuszowa 36, 88-100 Inowrocław.
|
Opłaty |
Nie pobiera się opłat. |
Termin i sposób załatwienia |
Rozpatrzenie i załatwienie wniosku następuje w terminie do 30 dni od daty złożenia wymaganych dokumentów. Uzgodnienie dokumentacji następuje przez wydanie opinii. |
Podstawa prawna |
Art. 39 ust. 3a, pkt 2 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U.2021, poz.735 ze zm.) |
Tryb odwoławczy |
W sprawie nie przysługuje stronie odwołanie. |
Inne informacje |
Projekt budowlany zostaje zwrócony wnioskodawcy wraz z opinią. |