W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: www.inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Zgłoszenie zamiaru wniesienia opłaty jednorazowej – lokale mieszkalne

Komórka realizująca Wydział Planowania Przestrzennego i Nieruchomości
Rodzaj sprawy Zgłoszenie zamiaru wniesienia opłaty jednorazowej – lokale mieszkalne
Wymagane
dokumenty
Wniosek - zgłoszenie
Dokumenty do
pobrania
Zgłoszenie
Miejsce złożenia
dokumentów
Wydział Obsługi Mieszkańców i Spraw Obywatelskich
al. Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław
Czas załatwienia
sprawy
14 dni od dnia zgłoszenia
Tryb odwoławczy Prezydent Miasta Inowrocławia – w terminie 2 miesięcy od dnia doręczenia informacji
Podstawa prawna Art. 7 ust. 7 i 8 oraz art. 9 ust. 4 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów (Dz. U. z 2024 r., poz. 386 ze zm.)

Powiadom znajomego