W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Zaświadczenie o zmianie nazwy ulicy

Komórka realizująca Wydział Planowania Przestrzennego i Nieruchomości
Rodzaj sprawy Zaświadczenie o zmianie nazwy ulicy
Wymagane
dokumenty
Wniosek - zgłoszenie
Dokumenty do
pobrania
Wniosek
Miejsce złożenia
dokumentów
Wydział Obsługi Mieszkańców i Spraw Obywatelskich
al. Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław
Czas załatwienia
sprawy
7 dni od dnia zgłoszenia
Tryb odwoławczy Nie dotyczy
Podstawa prawna Art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572)

Powiadom znajomego