W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: www.inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Czasowe zajęcie terenu

Komórka realizująca Wydział Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości
Rodzaj sprawy Czasowe zajęcie terenu
Wymagane
dokumenty
1. Wniosek
2. Mapa ewidencyjna w zakresie wniosku z naniesionym przebiegiem inwestycji - 2 egz.
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania inwestora, jeżeli wnioskodawca działa w jego imieniu + opłata za pełnomocnictwo
Dokumenty do
pobrania
Wniosek
Opłaty W przypadku pełnomocnictwa 17,00 zł
Miejsce złożenia
dokumentów
Biuro Obsługi Interesantów i Kontroli
al. Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław
Czas załatwienia
sprawy
1-2 miesięcy
Tryb odwoławczy Nie dotyczy
Podstawa prawna Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1899) oraz uchwała nr XXXI/444/2013 Rady Miejskiej Inowrocławia z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie określenia zasad gospodarowania nieruchomościami Miasta Inowrocławia (Dz. Urz. Woj. Kuj.-Pom. z 2013 r. poz.1432 i 2294, z 2014 r. poz. 1966, z 2015 r. poz. 272 i 971, z 2017 r. poz. 2083 oraz z 2020 r. poz. 6198)

Powiadom znajomego