W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Zgłoszenie żądania likwidacji szkody

Komórka
realizująca

Wydział Obsługi Mieszkańców i Spraw Obywatelskich

Rodzaj sprawy Zgłoszenie żądania likwidacji szkody
Wymagane
dokumenty
Prawidłowo wypełniony wniosek
Dokumenty do
pobrania
Zgłoszenie żądania likwidacji szkody
Opłaty Brak
Miejsce złożenia
dokumentów
Wydział Obsługi Mieszkańców i Spraw Obywatelskich
aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław
Czas załatwienia
sprawy
Niezwłoczne przekazanie wniosku do ubezpieczyciela
Tryb odwoławczy ------------------------
Podstawa prawna

 

- Zarządzenie nr 219/2024 Prezydenta Miasta Inowrocławia z dnia 5 grudnia 2024 r. w sprawie instrukcji określającej procedury likwidacji szkód objętych ubezpieczeniem

Uwagi Brak

 

Załączniki

Powiadom znajomego