W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Wymeldowanie z miejsca pobytu stałego lub czasowego w drodze decyzji administracyjnej

Wymeldowanie z miejsca pobytu stałego lub czasowego w drodze decyzji administracyjnej

Komórka 

realizująca

Wydział Spraw Obywatelskich

Rodzaj sprawy

Wymeldowanie z miejsca pobytu stałego lub czasowego w drodze decyzji administracyjnej

Wymagane 

dokumenty

Wniosek, tytuł prawny do lokalu do wglądu

Dokumenty do

pobrania

Wniosek o wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej

Opłaty

Opłata skarbowa za wydanie decyzji 10 zł

Opłata skarbowa za udzielenie pełnomocnictwa 17 zł

Miejsce złożenia

dokumentów

Biuro Obsługi Interesantów i Kontroli

aleja Ratuszowa 36

88-100 Inowrocław

Czas załatwienia

sprawy

Wydanie decyzji administracyjnej następuje nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż w ciągu 2 miesięcy od dnia wszczęcia postępowania

Tryb odwoławczy

Odwołanie wnosi się do Wojewody Kujawsko-Pomorskiego w terminie 14 dni od daty jej doręczenia, za pośrednictwem Prezydenta Miasta Inowrocławia

Podstawa 

prawna

- art. 35 i art. 31 ust. 1 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2022 r. poz. 1191, ze zm.)

- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r. poz. 572)

- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2023 r. poz. 2111)

Uwagi

Organ gminy wydaje na wniosek właściciela lub innego podmiotu dysponującego tytułem prawnym do lokalu lub z urzędu decyzję w sprawie wymeldowania osoby, która opuściła miejsce pobytu stałego lub czasowego i nie dopełniła obowiązku wymeldowania się.

Załączniki

Powiadom znajomego