W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Zaświadczenie o obszarze rewitalizacji

Komórka realizująca Wydział Inwestycji, Rozwoju Gospodarczego i Funduszy Europejskich
Rodzaj sprawy Wydawanie zaświadczeń o objęciu nieruchomości obszarem rewitalizacji
Wymagane dokumenty

1) Wniosek o wydanie zaświadczenia wg załączonego wzoru

2) dowód uiszczenia należnej opłaty skarbowej

3) oryginał pełnomocnictwa/ oryginał upoważnienia osoby - w przypadku ustanowienia pełnomocnika/upoważnionej osoby, wraz z dowodem uiszczenia należnej opłaty skarbowej (17,00 zł)

4) mapa ewidencyjna

Dokumenty do pobrania Wzór wniosku
Opłaty

opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia w wysokości 17,00 zł od każdej działki wymienionej we wniosku

Miejsce złożenia dokumentów

Biuro Obsługi Interesantów i Kontroli

al. Ratuszowa 36

88-100 Inowrocław

Czas załatwienia sprawy w ciągu 7 dni od złożenia wniosku
Tryb odwoławczy nie dotyczy
Podstawa prawna

ustawa z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji

uchwała nr LXXII/634/2023 Rady Miejskiej Inowrocławia z dnia 25 września 2023 r.

ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej

Uwagi

Istotą zaświadczenia jest potwierdzenie określonego faktu lub stanu prawnego. W związku z tym, opłatę skarbową w wysokości 17 zł pobiera się od każdego zaświadczenia urzędowego potwierdzenia określonych faktów lub stanu prawnego, nie zaś od każdego dokumentu zaświadczenia, który może zawierać więcej niż jedno zaświadczenie (WSA II SA/Po723/18). Wydanie zaświadczenia obejmującego większą liczbę działek ewidencyjnych wymaga wniesienia opłaty skarbowej stanowiącej iloczyn liczby tych działek oraz stawki opłaty skarbowej (liczba działek wymienionych we wniosku x 17 zł = kwota opłaty skarbowej).

Jeśli działasz przez pełnomocnika, musisz zapłacić opłatę skarbową za pełnomocnictwo. Za każde pełnomocnictwo złożone w urzędzie zapłacisz 17 zł. Jedno pełnomocnictwo może być złożone przed jednym organem w wielu postępowaniach lub przed różnymi organami. W takim przypadku opłatę za złożenie pełnomocnictwa pobiera się dla każdego postępowania niezależnie.

Nie musisz jednak płacić za pełnomocnictwo: udzielone mężowi, żonie, dzieciom, rodzicom, dziadkom, wnukom lub rodzeństwu.

Pełnomocnictwo udzielone w formie aktu notarialnego, w którym jest zawarta informacja o uiszczeniu opłaty skarbowej 17 zł od pełnomocnictwa, nie wymaga ponownego uiszczenia opłaty skarbowej.

.

Załączniki

Powiadom znajomego