W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego w zakresie działalności na rzecz osób z niepełnosprawnością pod nazwą „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025

Prezydent Miasta Inowrocławia ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego w zakresie działalności na rzecz osób z niepełnosprawnością pod nazwą „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025. Program współfinansowany jest ze środków Funduszu Solidarnościowego


Termin składania ofert upływa  z dniem 27 grudnia 2024 r. o godz. 15:30
Ofertę konkursową na realizację wyżej wymienionego zadania należy przesłać pocztą na   adres: Urząd Miasta Inowrocławia al. Ratuszowa 36, 88-100 Inowrocław lub złożyć osobiście w Wydziale Obsługi Mieszkańców i Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Inowrocławia w zamkniętej kopercie, z podaniem nazwy i adresu Oferenta oraz dopiskiem  „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” – edycja 2025 - Konkurs ofert. Datą złożenia oferty jest data dostarczenia do Wydziału Obsługi Mieszkańców i Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Inowrocławia (dla wniosków składanych osobiście) lub data wpływu (dla wniosków wysyłanych pocztą). Oferty które wpłyną po wyznaczonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Szczegółowe informacje dotyczące konkursu określone zostały w załączniku.

Załączniki

Powiadom znajomego