W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Wniosek na demontaż, transport i unieszkodliwianie materiałów zawierających azbest

Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa
Rodzaj sprawy Wykonanie zadania polegającego na: „Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miasto Inowrocław”
Wymagane dokumenty Wniosek z załącznikami
Dokumenty do pobrania

Wniosek na demontaż, transport i utylizację wyrobów zawierających azbest - pobierz

Załącznik nr 1 - pobierz

Załącznik nr 2 - pobierz

Oświadczenie o rezygnacji z usunięcia wyrobów zawierających azbest - pobierz

Opłaty Zgodnie z obowiązującym regulaminem WFOŚiGW w Toruniu
Miejsce złożenia dokumentów Biuro Obsługi Interesantów i Kontroli
al. Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław
Czas załatwiania sprawy Zgodnie z obowiązującym regulaminem WFOŚiGW w Toruniu
Podstawa prawna Ustawa z dnia 19 czerwca 1997r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest 

Powiadom znajomego