Komórka
realizująca
|
Wydział Obsługi Mieszkańców i Spraw Obywatelskich
|
Rodzaj sprawy
|
Udostępnienie danych z ewidencji działalności gospodarczej
|
Wymagane
dokumenty
|
Wniosek, dowód uiszczenia opłaty
|
Dokumenty do
pobrania
|
|
Opłaty
|
Opłata skarbowa w wysokości 17 zł
|
Miejsce złożenia
dokumentów
|
Wydział Obsługi Mieszkańców i Spraw Obywatelskich aleja Ratuszowa 36 88-100 Inowrocław
|
Czas załatwienia
sprawy
|
W ciągu 7 dni od daty złożenia wniosku
|
Tryb odwoławczy
|
Nie przysługuje
|
Podstawa
prawna
|
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r. poz. 572)
- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2023 r. poz. 2111, ze zm.)
|
Uwagi
|
Udostępniane są dane z ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Inowrocławia. Z dniem 20 grudnia 2011 r. wpisy przedsiębiorców wykonujących działalność gospodarczą i wpisy zgłoszenia jej zawieszenia zostały przekazane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, którą prowadzi Minister Gospodarki.
|