W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: www.inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Udostępnienie danych z ewidencji działalności gospodarczej

Udostępnienie danych z ewidencji działalności gospodarczej

Komórka 

realizująca

Wydział Obsługi Mieszkańców i Spraw Obywatelskich

Rodzaj sprawy

Udostępnienie danych z ewidencji działalności gospodarczej

Wymagane 

dokumenty

Wniosek, dowód uiszczenia opłaty

Dokumenty do

pobrania

Udostępnienie danych z ewidencji działalności gospodarczej

Opłaty

Opłata skarbowa w wysokości 17 zł

Miejsce złożenia

dokumentów

Wydział Obsługi Mieszkańców i Spraw Obywatelskich
aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

Czas załatwienia

sprawy

W ciągu 7 dni od daty złożenia wniosku

Tryb odwoławczy

Nie przysługuje

Podstawa 

prawna

- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. -  Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r. poz. 572)

- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2023 r. poz. 2111, ze zm.)

Uwagi

Udostępniane są dane z ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Inowrocławia. Z dniem 20 grudnia 2011 r. wpisy przedsiębiorców wykonujących działalność gospodarczą i wpisy zgłoszenia jej zawieszenia zostały przekazane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, którą prowadzi Minister Gospodarki.

Załączniki

Powiadom znajomego