Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa
Rodzaj sprawy Wykonanie zadania polegającego na: „Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miasto Inowrocław”
Wymagane dokumenty Wniosek z załącznikami
Dokumenty do pobrania

Wniosek na demontaż, transport i utylizację wyrobów zawierających azbest - pobierz

Załącznik nr 1 - pobierz

Załącznik nr 2 - pobierz

Oświadczenie o rezygnacji z usunięcia wyrobów zawierających azbest - pobierz

Opłaty Zgodnie z obowiązującym regulaminem WFOŚiGW w Toruniu
Miejsce złożenia dokumentów Biuro Obsługi Interesantów i Kontroli
al. Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław
Czas załatwiania sprawy Zgodnie z obowiązującym regulaminem WFOŚiGW w Toruniu
Podstawa prawna Ustawa z dnia 19 czerwca 1997r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest