W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: inowroclaw.pl

ePUAP
: http://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: inowroclaw.pl

ePUAP
: http://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Statystyki oglądalności BIP od dnia 01.03.2021

Statystyki strony Prezydent Miasta
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Prezydent Miasta Inowrocławia 790
65/2021 65
73/2021 63
74/2021 52
69/2021 43
9/2014 42
72/2021 40
71/2021 39
75/2021 39
67/2021 37
40/2021 34
68/2021 34
76/2021 34
70/2021 33
66/2021 32
3/2021 29
63/2021 29
49/2021 28
64/2021 28
54/2021 27
56/2021 27
51/2021 25
44/2021 24
48/2021 24
21/2021 23
78/2021 23
53/2021 22
114/2019 21
139/2018 21
37/2021 20
62/2021 20
19/2021 19
60/2021 19
47/2021 18
59/2021 18
50/2021 17
57/2021 17
232/2016 16
10/2018 15
100/2015 15
52/2021 14
61/2021 14
Informacja dla Radnych Rady Miejskiej Inowrocławia o pracy Prezydenta Miasta Inowrocławia w okresie od 11 lutego r. do 17 marca 2021 r. 14
45/2021 13
Zarządzenie nr 77/2021 13
Informacja dla Radnych Rady Miejskiej Inowrocławia o pracy Prezydenta Miasta Inowrocławia w okresie od 2 grudnia 2020 r. do 10 lutego 2021 r. 12
nr 79/2021 12
1/2014 11
160/2014 11
278/2018 11
Statystyki strony Rada Miejska
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Rada Miejska Inowrocławia 728
Uchwała nr XXXV/336/2021 105
Uchwała nr XXXV/321/2021 101
UCHWAŁA NR XXXVIII/534/2013 RADY MIEJSKIEJ INOWROCŁAWIA z dnia 16 grudnia 2013 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocławia dla terenu położonego w rejonie ulic: Szarych Szeregów, Stanisława Kiełbasiewicza i Ludwika Błażka. Uchwała została opublikowana w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko-Pomorskiego z 23 grudnia 2013 r., poz. 4153 93
XXXV sesja Rady Miejskiej Inowrocławia z dnia 29 marca 2021 r. 81
UCHWAŁA NR XXXVIII/530/2013 RADY MIEJSKIEJ INOWROCŁAWIA z dnia 16 grudnia 2013 r. w sprawie przyjęcia Miejskiego Programu Aktywności Lokalnej na lata 2014 - 2017 74
UCHWAŁA NR XXXVIII/536/2013 RADY MIEJSKIEJ INOWROCŁAWIA z dnia 16 grudnia 2013 r. zmieniająca uchwałę w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych na terenie Miasta Inowrocławia oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków. Uchwała została opublikowana w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko-Pomorskiego z 23 grudnia 2013 r., poz. 4155. 67
UCHWAŁA NR XXXVIII/535/2013 RADY MIEJSKIEJ INOWROCŁAWIA z dnia 16 grudnia 2013 r. zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania w Inowrocławiu oraz wysokości stawek opłat za parkowanie pojazdów samochodowych na drogach publicznych w strefie płatnego parkowania i sposobu ich pobierania. Uchwała została opublikowana w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko-Pomorskiego z 23 grudnia 2013 r., poz. 4154 64
Transmisja z obrad 57
Uchwała nr XXXV/335/2021 47
UCHWAŁA NR XXXVIII/537/2013 RADY MIEJSKIEJ INOWROCŁAWIA z dnia 16 grudnia 2013 r. w sprawie przyjęcia raportu z wykonania Programu Ochrony Środowiska dla Miasta Inowrocławia w latach 2011-2012 44
XXXIV/320/2021 41
Uchwała nr XXXV/323/2021 36
Uchwała nr XXXV/334/2021 36
Wybory ławników 36
Uchwała nr XXXV/327/2021 35
Uchwała nr XXXV/322/2021 35
ZARZĄDY OSIEDLI 35
Interpelacje z 29 września 2020 r. w sprawie ustawienia tablic z nakazem parkowania pojazdów przodem do budynku oraz nagłośnienia podczas meczów IKS "Goplania". 31
STRUKTURA ORGANIZACYJNA RADY MIEJSKIEJ INOWROCŁAWIA 31
XXXIV/319/2021 30
Uchwała nr XXXV/325/2021 28
Uchwała nr XXXV/328/2021 27
Uchwała nr XXXV/329/2021 27
Uchwała nr XXXV/333/2021 27
Uchwała nr XXXV/324/2021 26
XXXIV Sesja Rady Miejskiej Inowrocławia z dnia 19 lutego 2021 r. 26
XXXIV/318/2021 26
Uchwała nr XXXV/326/2021 25
Uchwała nr XXXV/331/2021 24
Uchwała nr XXXV/332/2021 24
Interpelacja z 10 kwietnia 2019 r. w sprawie upamiętnienia Ireny Szewińskiej na Stadionie Miejskim im. Inowrocławskich Olimpijczyków w postaci "Tablicy Pamiątkowej". 23
Prawo miejscowe 23
Protokół nr 33/2021 posiedzenia Komisji Budżetu i Finansów Rady Miejskiej Inowrocławia z dnia 16 lutego 2021 r. 22
Protokół nr XXXIV/2021 sesji Rady Miejskiej Inowrocławia z 19 lutego 2021 r. w trybie zdalnym. 22
Komisja Oświaty i Kultury 21
Skład Młodzieżowej Rady Miejskiej Inowrocławia XVII kadencji 21
Skład Miejskiej Rady Seniorów w Inowrocławiu kadencja 2018-2023 20
Uchwała nr XXXV/330/2021 18
Interpelacja z 3 czerwca 2020 r. 17
Interpelacja z 23 lutego 2021 r. w sprawie modernizacji oświetlenia. 16
Komisja Ładu Przestrzennego, Gospodarki Nieruchomościami i Spraw Mieszkaniowych 16
P r o t o k ó ł nr XXXIII/2020 sesji Rady Miejskiej Inowrocławia, odbytej 22 grudnia 2020 r. w trybie zdalnym. 16
Protokół nr 19/2021 posiedzenia Komisji Uzdrowiskowej Rady Miejskiej Inowrocławia z dnia 15 lutego 2021 r. 16
Informacja o wyborze ławników na kadencję 2020-2023 15
XXXII/305/2020 15
Protokół nr 17/2020 posiedzenia Komisji Ładu Przestrzennego, Gospodarki Nieruchomościami i Spraw Mieszkaniowych Rady Miejskiej Inowrocławia, odbytego w dniu 20 października 2020 r. 14
XXIX/291/2020 13
XXXII/314/2020 13
Komisja Budżetu i Finansów 12
Statystyki strony Urząd Miasta
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Urząd Miasta Inowrocławia 1505
Struktura Urzędu 410
Kierownictwo Jednostki 233
Godziny pracy 228
Udostępnianie aktów normatywnych 155
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 130
Regulamin organizacyjny 128
Koordynatorzy do spraw dostępności 123
Ustawa z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach 112
Statut Miasta Inowrocławia 107
Klauzula informacyjna Straż Miejska Inowrocławia 100
Regulamin pracy 86
Dane do faktur i numery kont 79
Informacja w sprawie uprawnienia wynikającego z ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się 68
Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego 60
Film 59
Feit Zdzisław 57
Wydział Organizacyjno-Administracyjny 55
Udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie 48
Sposoby logowania do aplikacji samospisu 47
Wykaz miejskich jednostek organizacyjnych 45
Platforma Elektronicznego Fakturowania 43
Petycja dotycząca pakietu profilaktycznego z suplementami dla osób starszych 39
Kierownictwo Urzędu 34
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Miasta Inowrocławia na lata 2020-2024. 33
umowa 32
Wydział Spraw Obywatelskich 32
Szkoła Podstawowa nr 4 im. Janusza Kusocińskiego 31
Umowa WGK 31
Infolinia spisowa 30
Rejestr faktur i rachunków za 2021 rok 30
Szkoła Podstawowa nr 5 im. dra Józefa Krzymińskiego 30
Wydział Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości 30
Analiza stanu dostępności budynków Urzędu Miasta Inowrocławia 28
Skarbnik - Dorota Rutkowska 28
Umowa WGK 28
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Św. Wojciecha 27
Petycja w sprawie sprzeciwu wobec planowanych działań dotyczących działki położonej w Inowrocławiu przy os. Okrężek, stanowiącej własność Miasta Inowrocławia 26
umowa 26
Dostęp do informacji nieudostępnionej w BIP 25
Wydział Informatyki 25
Informacja dotycząca pytań w NSP 2021 24
Pomoc w dokonaniu samospisu 24
Prezydent - Brejza Ryszard 23
Wykaz kamer Monitoringu Wizyjnego Miasta Inowrocławia 23
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej w sprawie kontroli finansów Kujawskiego Centrum Kultury 22
Przedszkole nr 14 „Muzyczna Kraina” 20
Raport o stanie Miasta Inowrocławia za rok 2019 20
Szkoła Podstawowa nr 9 z Oddziałami Przedszkolnymi im. Marii Skłodowskiej-Curie 20
Umowa 20
Statystyki strony Załatwianie spraw
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Załatwianie spraw 1034
Wnoszenie podań w postaci elektronicznej 118
Załatwianie spraw z zakresu działania Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego 100
Sprawdź stan sprawy 61
Dowody osobiste 50
Udostępnienie danych z zakresu dowodów osobistych 42
ZAWARCIE ZWIĄZKU MAŁŻEŃSKIEGO PRZED KIEROWNIKIEM URZĘDU STANU CYWILNEGO 37
ODPISY AKTÓW STANU CYWILNEGO 36
ZAWARCIE ZWIĄZKU MAŁŻEŃSKIEGO PRZED DUCHOWNYM - ŚLUB WYZNANIOWY ZE SKUTKAMI CYWILNOPRAWNYMI 35
Zaświadczenia z rejestru mieszkańców 33
Zaświadczenie potwierdzające położenie nieruchomości w obszarze zdegradowanym lub obszarze rewitalizacji 32
Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy w drodze decyzji administracyjnej 31
Wymeldowanie z miejsca pobytu stałego lub czasowego w drodze decyzji administracyjnej 30
ZAŚWIADCZENIE O STANIE CYWILNYM 29
Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej 29
Wydanie decyzji określającej wysokość zobowiązania podatkowego w podatku: od nieruchomości i podatku rolnym - osoby prawne, od środków transportowych oraz opłaty uzdrowiskowej i opłaty od posiadania psów. 27
Załatwianie spraw z zakresu Wydział Informatyki 27
Zaświadczenie o przeznaczeniu nieruchomości w obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub zmianie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocław 27
Udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL 24
Udzielenie dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków 24
Zgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granicę Rzeczypospolitej Polskiej trwającego dłużej niż 6 miesięcy 24
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze 23
Zameldowanie na pobyt czasowy cudzoziemców oraz obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej i ich rodzin 22
Zameldowanie na pobyt stały 22
NIECZYSTOŚCI CIEKŁE 21
Uwaga do wyłożonego do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocławia 21
Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego lub czasowego 21
Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Inowrocławia. 20
Wyrys i wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub ze zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocław 20
Wnioskowanie o uzyskanie mieszkania komunalnego 18
Zameldowanie na pobyt stały cudzoziemców 18
TRANSKRYPCJA (PRZENIESIENIE DO REJESTRU STANU CYWILNEGO) ZAGRANICZNEGO AKTU STANU CYWILNEGO 17
Wniosek do projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego 17
Druki podatkowe obowiązujące od dnia 01.07.2019 r. 16
ODPADY KOMUNALNE 16
Zameldowanie na pobyt czasowy 16
Zaświadczenia i informacje w sprawach o: posiadaniu nieruchomości, posiadaniu gospodarstwa rolnego, niezaleganiu w podatkach i opłatach lokalnych. 16
Zgromadzenia 16
Wydawanie jednorazowych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych 15
Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych - z dniem 1 stycznia 2017 r. nastąpiła zmiana numeru konta bankowego 15
Wykaz zgromadzeń 15
Udzielanie ulgi poprzez umorzenie zaległości podatkowych, rozłożenie na raty, odroczenie terminu płatności podatku i zaległości podatkowych w podatkach i opłatach lokalnych 13
Wykaz podmiotów RDR 13
Animator kultury 12
Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Inowrocławia. 12
REJESTRACJA ZGONU 12
Udostępnienie danych z ewidencji działalności gospodarczej 12
Wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej 12
Zaświadczenie dotyczące prowadzenia działalności gospodarczej 12
Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych pracowników 11
Statystyki strony Ogłoszenia i komunikaty
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Podinspektor 11/2021 378
Referent 10/2021 230
Podinspektor 12/2021 224
Aplikant 13/2021 110
Komendant 9/2021 98
Referent 8/2021 67
Ogłoszenie Prezydenta Miasta Inowrocławia z dnia 19 lutego 2021 r. w sprawie zmiany organizacji pracy Urzędu Miasta. 53
Aplikant 7/2021 38
Referent 6/2021 36
Referent 3/2021 32
Podinspektor 4/2021 31
Aplikant 5/2021 29
Ogłoszenia, obwieszczenia, komunikaty i informacje 29
Referent 1/2021 27
Zarządzenie Nr 286/2009 Prezydenta Miasta Inowrocławia z dnia 10 grudnia 2009 r. zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w urzędzie Miasta Inowrocławia oraz na wolne stanowiska kierowników miejs 27
Wykaz zasiedlonych nieruchomości lokalowych, przeznaczonych do sprzedaży wraz ze sprzedażą ułamkowej części gruntu, położonych w Inowrocławiu 26
Obwieszczenie o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ulic: Lipowej, Kątnej, Marulewskiej i Wierzbowej wraz z prognozą oddziaływania na środowisko 23
19.03.2021 r. AWARIA - Rejon Inowrocław 21
Informacja w zakresie RODO o czynnościach planistycznych dot. projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocławia dla obszaru położonego w rejonie ulic: Lipowej, Kątnej, Marulewskiej i Wierzbowej 18
Referent 2/2021 18
Informacja dla rolników 17
Otwarty konkurs ofert na wspieranie realizacji wykonania zadania publicznego w zakresie kultury fizycznej i sportu w 2021 r. 17
Infromacja dotycząca deklaracji składanej do CEEB. 16
Projekt zmiany uchwały antysmogowej 16
Rozporządzenie nr 7/2021 Wojewody Kujawsko-Pomorskiego z dnia 25 lutego 2021 r. uchylające rozporządzenie w sprawie zwalczania wysoce zjadliwej grypy ptaków (HPAI) na terenie powiatów inowrocławskiego i mogilańskiego 15
INFORMACJA DLA ROLNIKÓW 14
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie 14
Obwieszczenie o terminie załatwienia sprawy dotyczącej wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach: WGK-II.6220.1.3.2021 14
Informacja RODO dot. czynności planistycznych - miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocławia dla obszaru położonego w rejonie ul. Łubinowej 13
Obwieszczenie RDOŚ z 25 marca 2021 r., znak: WOO.4201.2.2016.ADS.19 13
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach WGK-II.6220.1.3.2021.1 13
Informacja o jakości wody podawanej do sieci miejskiej (średnie wartości wskaźników za okres od 1.07.2020 r. do 31.12.2020 r. 11
Informacja RODO dot. czynności planistycznych - miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocławia dla obszaru położonego w rejonie ul. Łubinowej 11
Konsultacje projektu aktualizacji Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Inowrocławia 11
12.01.2021_ENEA_AWARIA 10
28.12.2020-ENEA-wyłaczenia prądu-Inowrocław Szymborze 10
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach: WGK-II.6220.1.3.2021 10
Rozporządzenie nr 2/2021 Powiatowego Lekarza Weterynarii w Inowrocławiu z dnia 19 stycznia 2021 r. w sprawie zwalczania wysoce zjadliwej grypy ptaków (HPAI) na terenie powiatu inowrocławskiego i mogileńskiego. 10
23.02.2021_ENEA_AWARIA. 9
24.12.2020 r. ENEA Operator sp. z o.o. - AWARIE, Rejon Inowrocław 9
Informacja o gminnej ewidencji zabytków 9
Obwieszczenie Wójta Gminy Inowrocław 9
Oświadczenia 9
Otwarty konkurs ofert na powierzenie organizacji pozarządowej zadania z zakresu pomocy społecznej (prowadzenie świetlicy socjoterapeutycznej) w 2021 roku 9
Informacja o ryzyku przekroczewnia poziomu PM 10 8
Obwieszczenie o przystąpieniu do opracowania „Strategii Rozwoju Elektromobilności dla Miasta Inowrocławia” 8
Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków obowiązująca od dnia 30.06.2018r. 8
,,Informacja o wyrobach zawierających azbest” 7
04-05.03.2021 r. ostrzeżenie meteorologiczne: oblodzenie 7
12.01.2021_ENEA_AWARIA. 7
Statystyki strony Zamówienia publiczne
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
postepowanie w trybie art. 138o ustawy Prawo zamówień publicznych 41
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartości równej lub przekraczającej 130 000,00 zł na 2021 r. opublikowany w Biuletynie Zamówień Publicznych 15.01.2021 r. pod nr 2021/BZP 00001086/01/P 23
ZZP.271.1.70.2020 22
przetarg nieograniczony 21
Regulamin do 130 000 zł 20
Regulamin PZP 2021 20
przetarg niegraniczony 19
przetarg niegraniczony 18
przetarg niegraniczony 18
przetarg niegraniczony 18
przetarg nieograniczony 18
przetarg nieograniczony 18
Zapytanie o cenę 18
przetarg nieograniczony 17
przetarg nieograniczony 14
przetarg niegraniczony 13
przetarg niegraniczony 10
przetarg niegraniczony 10
przetarg nieograniczony 10
przetarg nieograniczony 10
przetarg nieograniczony 10
przetarg nieograniczony 9
przetarg nieograniczony 9
przetarg niegraniczony 8
przetarg niegraniczony 8
przetarg niegraniczony 8
przetarg niegraniczony 8
przetarg nieograniczony 8
zapytanie o cenę 8
negocjacje bez ogłoszenia 7
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych, jakie przewiduje przeprowadzić Miasto Inowrocław w 2020 r. 7
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego na usługi społeczne prowadzone jest na postawie przepisów art. 138o ust. 1, 2, 3, 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.). 7
przetarg niegraniczony 7
przetarg niegraniczony 7
przetarg niegraniczony 7
przetarg niegraniczony 7
przetarg niegraniczony 7
przetarg niegraniczony 7
przetarg niegraniczony 7
przetarg niegraniczony 7
przetarg niegraniczony 7
Informacja o zamiarze zawarcia umowy na wykonanie usług w zakresie tworzenia, pielęgnacji i utrzymania zieleni oraz zadrzewień na terenie Miasta Inowrocławia w okresie od 1.03.2021 r do 31.12.2024 r. 6
plan postępowań o udzielenie zamówień w 2018 r. 6
Plan postępowań o udzielenie zamówień, jakie przewiduje przeprowadzić Miasto Inowrocław w 2019 r. 6
przetarg nieograniczony 6
przetarg nieograniczony 6
przetarg nieograniczony 6
przetarg nieograniczony 6
przetarg nieograniczony 6
przetarg nieograniczony 6