W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Statystyki oglądalności BIP od dnia 01.03.2021

Statystyki strony Prezydent Miasta
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Prezydent Miasta Inowrocławia 31874
61/2021 775
93/2021 641
81/2021 633
3/2023 603
9/2022 603
153/2021 598
262/2021 592
250/2021 541
Zarządzenie nr 237/2023 540
95/2021 525
82/2021 524
117/2021 519
135/2022 519
73/2022 506
5/2022 488
119/2021 487
83/2021 482
91/2021 481
3/2021 480
227/2021 478
255/2021 475
62/2021 464
69/2021 461
10/2022 452
73/2021 452
75/2021 452
94/2021 451
49/2021 450
118/2021 447
74/2021 443
64/2021 440
77/2021 439
123/2021 437
56/2021 435
105/2021 429
128/2021 426
54/2021 425
226/2021 424
89/2021 424
74/2022 421
152/2021 413
9/2014 413
114/2021 412
223/2021 411
100/2021 410
nr 79/2021 410
106/2021 407
51/2021 407
34/2024 405
Statystyki strony Rada Miejska
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Rada Miejska Inowrocławia 46073
Transmisja z obrad 7704
STRUKTURA ORGANIZACYJNA RADY MIEJSKIEJ INOWROCŁAWIA 6600
ZARZĄDY OSIEDLI 3813
Skład Młodzieżowej Rady Miejskiej Inowrocławia XVII kadencji 2654
Marcinkowski Tomasz 2057
Wybory ławników 2018
Szymański Dobromir 1768
Skład Miejskiej Rady Seniorów w Inowrocławiu kadencja 2018-2023 1660
Wroński Marcin 1510
Gaj Jan 1392
Tarczewski Jacek 1359
Komisja Oświaty i Kultury 1225
Prawo miejscowe 1123
Kempska Ewa 1036
Komisja Skarg, Wniosków i Petycji 1018
Żukowska Maria 984
Komisja Statutowa i Nazewnictwa (komisja doraźna) 959
Komisja Statutowa i Nazewnictwa (komisja doraźna) 951
Podogrodzka Ewa 947
Komisja Zdrowia, Rodziny i Pomocy Społecznej 932
Słabiński Marek 931
Komisja Ładu Przestrzennego, Gospodarki Nieruchomościami i Spraw Mieszkaniowych 911
Komisja Uzdrowiskowa 909
Komisja Strategii i Promocji Miasta 906
Komisja Sportu i Młodzieży 861
Komisja Budżetu i Finansów 849
Komisja Sportu i Młodzieży 818
Komisja Budżetu i Finansów 814
Komisja Rewizyjna 800
Informacja o wyborze ławników na kadencję 2020-2023 772
Komisja Ładu Przestrzennego, Gospodarki Nieruchomościami i Spraw Mieszkaniowych 772
Polak Damian 772
Komisja Porządku Publicznego, Bezpieczeństwa Obywateli i Ochrony Środowiska 761
Komisja Rewizyjna 756
Komisja Rewizyjna 749
Wąśniewski Waldemar 749
Komisja ds. skarg (komisja doraźna) 745
XXXIII/315/2020 738
Bętkowski Jacek 727
Interpelacja z 10 kwietnia 2019 r. w sprawie upamiętnienia Ireny Szewińskiej na Stadionie Miejskim im. Inowrocławskich Olimpijczyków w postaci "Tablicy Pamiątkowej". 719
Kaczmarek Grzegorz 707
Komisja Uzdrowiskowa 705
Basiński Maciej 699
Uchwała nr XXXV/336/2021 699
Komisja Ładu Przestrzennego, Gospodarki Nieruchomościami i Spraw Mieszkaniowych 689
XXXV sesja Rady Miejskiej Inowrocławia z dnia 29 marca 2021 r. 664
Komisja Budżetu i Finansów 651
Komisja Zdrowia, Rodziny i Pomocy Społecznej 646
Jardanowska Elżbieta 637
Statystyki strony Urząd Miasta
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Urząd Miasta Inowrocławia 55771
Godziny pracy 29206
Struktura Urzędu 16077
Kierownictwo Jednostki 15412
Komenda Straży Miejskiej 7742
Obowiązujące miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego 7276
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 6977
Urząd Stanu Cywilnego 6081
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 5992
Prezydent - Brejza Ryszard 5563
II Zastępca Prezydenta - Koman Ewa 5069
Dane do faktur 4735
Regulamin organizacyjny 4632
Wydział Dróg i Transportu 4283
Wydział Gospodarki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa 4051
I Zastępca - Piniewski Wojciech 3780
Szkoła Podstawowa nr 9 z Oddziałami Przedszkolnymi im. Marii Skłodowskiej-Curie 3548
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o. 3532
Wydział Oświaty i Sportu 3476
Statut Miasta Inowrocławia 3429
Wydział Spraw Obywatelskich 3030
Wykaz kamer Monitoringu Wizyjnego Miasta Inowrocławia 3007
Klauzula informacyjna Straż Miejska Inowrocławia 2992
Zakład Robót Publicznych 2938
Wydział Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości 2800
Dom Dziennego Pobytu „Życzliwa Przystań” 2680
Wydział Gospodarki Lokalowej 2631
Koordynatorzy do spraw dostępności 2533
Ustawa z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach 2473
Regulamin pracy 2343
Wydział Budżetowo-Finansowy 2227
Informacja w sprawie uprawnienia wynikającego z ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się 2112
Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocław 2090
Skarbnik - Rutkowska Dorota 2021
Udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie 1983
Wykaz miejskich jednostek organizacyjnych 1929
Ośrodek Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień 1862
Sekretarz - Strachanowski Piotr 1833
Udostępnianie aktów normatywnych 1807
Kujawskie Centrum Kultury 1644
Miejski Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Inowrocławiu 1617
Platforma Elektronicznego Fakturowania 1594
Wydział Spraw Społecznych i Promocji Zdrowia 1556
Kaiser Magdalena 1555
Ponowne wykorzystywanie 1434
Mobilne Punkty Spisowe w Inowrocławiu 1410
Dostęp do informacji nieudostępnionej w BIP 1405
Inowrocławska Gospodarka Komunalna i Mieszkaniowa sp. z o. o. 1297
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Św. Wojciecha 1291
Ośrodek Sportu i Rekreacji 1247
Statystyki strony Załatwianie spraw
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Załatwianie spraw 39996
REJESTRACJA ZGONU 12934
Dowody osobiste 9704
ODPISY AKTÓW STANU CYWILNEGO 6189
Załatwianie spraw z zakresu działania Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego 5465
Wniosek o KARTĘ INOWROCŁAWIANINA 4644
Wnoszenie podań w postaci elektronicznej 3858
Ustalenie prawa do świadczenia pielęgnacyjnego 3125
Druki podatkowe 2914
Zameldowanie na pobyt stały 2722
Ustalenie prawa do zasiłku pielęgnacyjnego 2458
ZAŚWIADCZENIE O ZDOLNOŚCI PRAWNEJ DO ZAWARCIA ZWIĄZKU MAŁŻEŃSKIEGO POZA GRANICAMI RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2348
Zameldowanie na pobyt czasowy 2286
Wniosek i zgłoszenie na wycinkę drzew i krzewów 2271
ZAWARCIE ZWIĄZKU MAŁŻEŃSKIEGO PRZED KIEROWNIKIEM URZĘDU STANU CYWILNEGO 2241
Udzielenie dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków 2183
Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych pracowników 2108
ZAWARCIE ZWIĄZKU MAŁŻEŃSKIEGO PRZED DUCHOWNYM - ŚLUB WYZNANIOWY ZE SKUTKAMI CYWILNOPRAWNYMI 2065
odpady komunalne 2052
Zezwolenie na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót w pasie drogowym oraz naliczenie opłaty rocznej za umieszczenie urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego 2036
Wniosek o uzyskanie lokalu 1923
ZGŁOSZENIE URODZENIA DZIECKA/SPORZĄDZENIE AKTU URODZENIA 1853
Międzyzakładowa Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa Pracowników Oświaty 1809
Zaświadczenie o przeznaczeniu nieruchomości w obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub zmianie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocław 1786
ZAŚWIADCZENIE O STANIE CYWILNYM 1786
Ustalenie prawa do zasiłku rodzinnego oraz dodatków do zasiłku rodzinnego 1761
UZNANIE OJCOSTWA 1715
Wymeldowanie z miejsca pobytu stałego lub czasowego w drodze decyzji administracyjnej 1669
Załatwianie spraw z zakresu Wydział Informatyki 1623
Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego lub czasowego 1593
TRANSKRYPCJA (PRZENIESIENIE DO REJESTRU STANU CYWILNEGO) ZAGRANICZNEGO AKTU STANU CYWILNEGO 1545
ZMIANA IMIENIA LUB NAZWISKA 1538
Ustalenie prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego 1518
Zgłoszenie mieszkania do zamiany, zamiany dobrowolne pomiędzy stronami 1483
Udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL 1322
Zaświadczenia z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL 1279
Opinia zarządcy drogi do projektu czasowej organizacji ruchu 1257
Wniosek o wydanie decyzji o warunkach zabudowy 1248
Udzielenie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką 1246
Wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej 1236
Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych 1191
Wydanie decyzji określającej wysokość zobowiązania podatkowego w podatku: od nieruchomości i podatku rolnym - osoby prawne, od środków transportowych oraz opłaty uzdrowiskowej i opłaty od posiadania psów. 1181
Udostępnienie danych z zakresu dowodów osobistych 1150
Wniosek na demontaż, transport i unieszkodliwianie materiałów zawierających azbest 1138
Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy w drodze decyzji administracyjnej 1105
Wyrys i wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub ze zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocław 1020
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze 995
Zezwolenie na lokalizację w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego 978
Zapomogi zdrowotne dla nauczycieli 966
Pomoc materialna dla uczniów w formie stypendium szkolnego 965
Statystyki strony Ogłoszenia i komunikaty
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
UWAGA! Ruszył program "Ciepłe Mieszkanie" 4179
Referent 45/2023 2866
Pełnomocnik 1/2024 2432
ODPADY KOMUNALNE 2392
Naczelnik 43/2023 2369
Zarządzenie Nr 286/2009 Prezydenta Miasta Inowrocławia z dnia 10 grudnia 2009 r. zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w urzędzie Miasta Inowrocławia oraz na wolne stanowiska kierowników miejs 2117
Podinspektor 44/2023 2106
Aplikant 39/2023 2056
Oświadczenia 1898
Aplikant 38/2023 1870
Ogłoszenia, obwieszczenia, komunikaty i informacje 1811
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie 1695
Podinspektor 37/2023 1528
Kierownik Domu Dziennego Pobytu "Życzliwa Przystań" 1506
Młodszy Referent 40/2023 1471
Oświadczenia 1416
Referent 42/2023 1408
Referent 33/2023 1356
Referent 35/2023 1326
Program "Czyste powietrze" 1264
Kwestionariusz osobowy 1083
Referent 2/2024 1026
Podinspektor 36/2023 1012
Referent 24/2023 969
Referent 32/2023 942
Raport oddziaływania na środowisko wraz z załącznikami przedsięwzięcia pn.: "Budowa instalacji do termicznego przekształcania odpadów przy ulicy Fabycznej 4 w Inowrocławiu" 936
Referent 20/2023 935
Inspektor 3/2024 934
Referent 29/2023 922
Referent 31/2023 922
Decyzja nr 01/2020 ws. cofnięcia zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych dla SANITRANS Sp. z o.o. 855
Podinspektor 34/2023 853
Referent 4/2024 840
Otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego w zakresie organizacji wypoczynku dzieci i młodzieży w czasie wakacji letnich w 2021 r. 834
Referent 22/2023 834
Aplikant 41/2023 823
Podinspektor 25/2023 792
Referent 21/2023 789
Otwarty konkurs ofert na wsparcie realizacji zadania publicznego z zakresu kultury fizycznej i sportu w 2022 r. 771
Podinspektor 30/2023 740
Informacja o jakości wody podawanej do sieci miejskiej (średnie wartości wskaźników za okres od 1.07.2020 r. do 31.12.2020 r. 736
Podinspektor 28/2023 686
"Uchwała antysmogowa" Sejmiku Województwa Kujawsko-Pomorskiego 650
Ogłoszenie w sprawie zbędnych składników majątku ruchomego Urzędu Miasta Inowrocławia. 640
Otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego pn. "Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej" 633
Podinspektor 27/2023 632
Analiza opracowanej dokumentacji w zakresie oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia ITPO realizowanego na terenie Miasta Inowrocławia 620
Podinspektor 26/2023 601
Podinspektor 23/2023 593
Zawiadomienie-obwieszczenie Prezydenta Miasta Inowrocławia o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsiewzięcia pn. "Budowa instalacji do termicznego przekształcania odpadów przy ul. Fabrycznej 4 w Inowrocławiu" oraz wystąpieniu do organów o uzgodnienie warunków realizacji inwestycji. 578
Statystyki strony Zamówienia publiczne
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
przetarg nieograniczony 2549
Regulamin do 130 000 zł 1923
Regulamin PZP 2021 908
ZZP.271.1.70.2020 851
przetarg nieograniczony 736
przetarg nieograniczony 713
przetarg niegraniczony 666
Plan zamówień na 2022 r. 655
postepowanie w trybie art. 138o ustawy Prawo zamówień publicznych 634
przetarg niegraniczony 600
przetarg nieograniczony 562
przetarg niegraniczony 556
Zapytanie o cenę 553
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartości równej lub przekraczającej 130 000,00 zł na 2021 r. opublikowany w Biuletynie Zamówień Publicznych 15.01.2021 r. pod nr 2021/BZP 00001086/01/P 549
przetarg nieograniczony 546
przetarg niegraniczony 530
umowa ZZP.272.60.2022 520
przetarg niegraniczony 519
przetarg nieograniczony 511
przetarg niegraniczony 510
przetarg niegraniczony 503
Plan zamówień na 2023 r. 496
przetarg nieograniczony 491
negocjacje bez ogłoszenia 484
przetarg nieograniczony 483
przetarg niegraniczony 477
przetarg niegraniczony 472
przetarg niegraniczony 464
przetarg nieograniczony 456
przetarg nieograniczony 454
przetarg niegraniczony 443
przetarg niegraniczony 441
przetarg nieograniczony 441
przetarg nieograniczony 440
przetarg nieograniczony 435
przetarg nieograniczony 434
przetarg nieograniczony 434
przetarg nieograniczony 426
przetarg niegraniczony 424
zapytanie o cenę 424
przetarg niegraniczony 410
ZZP.272.26.2022 403
przetarg nieograniczony 402
przetarg niegraniczony 396
przetarg nieograniczony 394
przetarg niegraniczony 393
przetarg nieograniczony 390
przetarg niegraniczony 388
przetarg niegraniczony 385
przetarg nieograniczony 381