W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

ZGŁOSZENIE ZMIANY WE WPISIE DO EWIDENCJI PÓL BIWAKOWYCH

Komórka 
realizująca
Wydział Kultury, Promocji i Komunikacji Społecznej
Rodzaj sprawy ZGŁOSZENIE ZMIANY WE WPISIE DO EWIDENCJI PÓL BIWAKOWYCH
Wymagane 
dokumenty
Prawidłowo wypełniony wniosek   
Dokumenty do
pobrania
ZGŁOSZENIE ZMIANY WE WPISIE DO EWIDENCJI PÓL BIWAKOWYCH
Opłaty Brak
Miejsce złożenia dokumentów Wydział Kultury, Promocji i Komunikacji Społecznej, Urząd Miasta Inowrocławia, aleja Ratuszowa 36, 88-100 Inowrocław
Czas załatwienia sprawy 7 dni od momentu otrzymania wniosku
Tryb odwoławczy -
Podstawa prawna art. 38 ust. 2 w związku z art. 39 ust. 4 i art. 36 pkt 8 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (t.j. Dz.U. z  2020 poz. 2211) i § 17 ust. 1 pkt 4, 5, 6* rozporządzenia  Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2166)

 
Uwagi -

 




Załączniki

Powiadom znajomego