W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: inowroclaw.pl

ePUAP
: http://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Zgłoszenie zamiaru wniesienia opłaty jednorazowej z wnioskiem o udzielenie bonifikaty – domki jednorodzinne

Wersja strony w formacie XML
Komórka realizująca
Wydział Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości
Rodzaj sprawy
Zgłoszenie zamiaru wniesienia opłaty jednorazowej z wnioskiem o udzielenie bonifikaty – domki jednorodzinne
Wymagane
dokumenty
Wniosek - zgłoszenie
Dokumenty do
pobrania
Zgłoszenie
Miejsce złożenia
dokumentów
Biuro Obsługi Interesantów i Kontroli
aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław
Czas załatwienia
sprawy
14 dni od dnia zgłoszenia
Tryb odwoławczy
Prezydent Miasta Inowrocławia – w terminie 2 miesięcy od dnia doręczenia informacji
Podstawa prawna
Art. 7 ust. 7 i 8 oraz art. 9 ust. 4 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów (Dz. U. z 2019 r., poz. 916)

Załączniki

Zgłoszenie doc, 47 kB

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane