W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: inowroclaw.pl

ePUAP
: https://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Identyfikator gminy TERYT: 0407011

Zaświadczenie o zmianie nazwy ulicy

Komórka realizująca Wydział Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości
Rodzaj sprawy Zaświadczenie o zmianie  nazwy ulicy
Wymagane
dokumenty
Wniosek - zgłoszenie
Dokumenty do
pobrania
Wniosek
Miejsce złożenia
dokumentów
Biuro Obsługi Interesantów i Kontroli
al. Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław
Czas załatwienia
sprawy
7 dni od dnia zgłoszenia
Tryb odwoławczy Nie dotyczy
Podstawa prawna Art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. 
Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U  2021 r. , poz. 735 ze zm.)

Powiadom znajomego