W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: inowroclaw.pl

ePUAP
: http://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Kontakt

Urząd Miasta Inowrocławia


aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław

tel. centrala: 52 35 55 300
fax:  52 35 55 255
email: urzad@inowroclaw.pl
Serwis www: inowroclaw.pl

ePUAP
: http://epuap.gov.pl
adres skrytki: /txuvt31221/skrytka

NIP Miasta: 5562638408
REGON Miasta: 092350725

Udzielanie ulgi poprzez umorzenie zaległości podatkowych, rozłożenie na raty, odroczenie terminu płatności podatku i zaległości podatkowych w podatkach i opłatach lokalnych

Wersja strony w formacie XML
Realizująca

Wydział Budżetowo-Finansowy

Rodzaj sprawy
Udzielanie ulgi poprzez umorzenie zaległości podatkowych, rozłożenie na raty, odroczenie terminu płatności podatku i zaległości podatkowych w podatkach i opłatach lokalnych.
Wymagane
dokumenty
1. Wniosek
2. Załączniki:
- zaświadczenia o dochodach wnioskodawcy i współmałżonka wraz z WYJAŚNIENIEM  o stanie majątkowym, w przypadku przedsiębiorcy sprawozdanie finansowe za ostatnie trzy lata, 
- dokumenty potwierdzające uzasadnienie zawarte we wniosku,
- w przypadku przedsiębiorców formularz informacji przedstawionych przy ubieganiu się o pomoc de minimis, stanowiący załącznik do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010 r. (Dz.U. z 2010 r. Nr 53, poz. 311 z póź. zm.),
- formularz informacji przedstawiony przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie.

Dokumenty do
pobrania
informacja o przedsiębiorcy
Informacja w rolnictwie
Wyjaśnienie o stanie majątkowym osoby fizycznej prowadzącej/nieprowadzącej działalności gospodarczej
Opłaty
-
Miejsce złożenia
dokumentów
Biuro Obsługi Interesantów i Kontroli stanowisko nr 2
ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36
88-100 Inowrocław
Czas załatwienia
sprawy
W ciągu miesiąca od daty złożenia wniosku, a w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy 
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bydgoszczy, za pośrednictwem Prezydenta Miasta Inowrocławia w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.
Podstawa prawna
- art. 67a, 67b, 210 Ordynacji podatkowej z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z  2020 r., poz. 1325 ze zm.)

Uwagi
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia na podstawie art. 155 i 169 Ordynacji podatkowej

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane