.

DANE NIEZBĘDNE DO POPRAWNEGO WYSTAWIENIA FAKTURY, W KTÓREJ NABYWCĄ TOWARU LUB USŁUG JEST URZĄD MIASTA INOWROCŁAWIA:


Miasto Inowrocław
ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36
88-100 Inowrocław
NIP: 5562638408


NUMERY KONT URZĘDU MIASTA INOWROCŁAWIA:

Bankową obsługę budżetu Miasta Inowrocławia i jego jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2021 r. prowadzi Bank PKO BP S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 15.

rachunek bankowy budżetu nr: 20 1020 1462 0000 7402 0313 0275 
dla wpłat między innymi:

  • opłaty z tytułu wieczystego użytkowania,
  • czynszu dzierżawnego lub opłaty za bezumowne korzystanie z gruntu,
  • opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych (koncesja na alkohol),
  • za wykup mienia,
  • za mandat karny,
  • opłaty za udzielenie lub zmianę licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką,
  • opłaty za korzystanie z insygniów Miasta Inowrocławia,
  • opłaty z tytułu renty planistycznej, opłaty adiacenckiej,
  • opłaty za udzielenie informacji adresowej,
  • opłaty za wydanie zezwolenia za korzystanie z przystanków komunikacji miejskiej,
  • opłaty za zajęcie pasa drogowego,
  • opłata za udostępnienie danych osobowych,
  • PKZP - oświata,
  • koszty egzekucji sądowych,
  • materiały przetargowe,
  • grzywna szkolna,
  • kserokopie dokumentów,
  • Forum Ratownictwa Medycznego,
  • opłata za wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych,
  • grzywny i inne kary pieniężne.


rachunek bankowy budżetu nr: 84 1020 1462 0000 7102 0313 0143
dla wpłat między innymi:

  • podatku od środków transportowych,
  • opłaty skarbowej,
  • opłaty uzdrowiskowej,
  • opłaty targowej,
  • opłaty od posiadania psów.



rachunek bankowy budżetu nr: 30 1020 1462 0000 7002 0313 0291
dla wpłat:

  • podatku od nieruchomości,
  • podatku rolnego.


Wpłaty dokonywane za pośrednictwem kont wirtualnych: dla osób fizycznych podanych w decyzji wymiarowej, dla osób prawnych w odrębnym piśmie.



rachunek bankowy budżetu nr: 96 1020 1462 0000 7502 0313 0119
dla wpłat:

  • US - wpływy z PCC osoby prawne i fizyczne,
  • US - udziały we wpływach z podatku dochodowego od osób prawnych,
  • US - wpływy z karty podatkowej,
  • US - wpływy ze spadków i darowizn,
  • MF - subwencje,
  • MF - udziały we wpływach z podatku dochodowego od osób fizycznych,
  • dotacje.


rachunek bankowy budżetu nr: 19 1020 1462 0000 7902 0313 0242
dla wpłat:

  • dochody z Miejskiego Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół,
  • dochody z Domu Dziennego Pobytu,
  • dochody z Ośrodka Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień,
  • dochody ze szkół podstawowych,
  • dochody z gimnazjów,
  • dochody z przedszkoli,
  • dochody ze żłobków,
  • MOPS - zadania własne i zlecone,
  • dochody ze Środowiskowego Domu Samopomocy,
  • dochody z Zakładu Robót Publicznych.


nr konta: 12 1020 1462 0000 7502 0313 0176

  • zwroty świadczeń wypłaconych z Funduszu Alimentacyjnego.


nr konta: 07 1020 1462 0000 7702 0313 0168

  • zwroty świadczeń wypłaconych z Zaliczek Alimentacyjnych.



Należności Urzędu Miasta z tytułu opłaty parkingowej prowadzone są przez jednostkę rozliczającą tę opłatę i podległą UM, tj. Zakład Robót Publicznych - wpłat należy dokonywać na konto Zakładu Robót Publicznych
nr: 49 1020 1462 0000 7802 0313 0721 z dopiskiem - Zakład Robót Publicznych.

Urząd Miasta Inowrocławia informuje, że z dniem 1 lipca 2018 r. faktury wystawione na rzecz Miasta i jego podległych jednostek będą regulowane w ramach podzielonej płatności, która zakłada rozdzielenie płatności za nabyty towar lub usługę na dwa odrębne rachunki - rachunek bankowy dostawcy oraz jego odrębny specjalny rachunek VAT, który został automatycznie utworzony do rachunku podstawowego przez obsługujący bank. Mechanizm ten będzie miał zastosowanie wyłącznie do płatności pomiędzy podmiotami będącymi zarejestrowanymi czynnymi podatnikami podatku VAT i będzie dotyczył wyłącznie transakcji udokumentowanych fakturą VAT z wykazaną kwotą podatku, w związku z czym pozostanie bez wpływu na rozliczenia dokonywane z osobami nieprowadzącymi działalności gospodarczej.




Wytworzył: Maciej Piątkowski Naczelnik Wydziału Organizacyjnego i Informatyki (21 stycznia 2016)
Opublikował: Marta Tuszyńska (21 stycznia 2016, 14:26:03)

Ostatnia zmiana: Renata Kubiak (10 grudnia 2019, 14:12:57)
Zmieniono: aktualizacja

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 8377

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij