SPISYWANIE TREŚCI TESTAMENTU USTNEGO - BIP - Urząd Miasta Inowrocławia

SPISYWANIE TREŚCI TESTAMENTU USTNEGO

Komórka realizująca
Urząd Stanu Cywilnego
Rodzaj sprawy
Spisywanie treści testamentu ustnego

Spadkodawca może sporządzić testament, oświadczając swoja ostatnia wolę ustnie, wobec kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w obecności dwóch pełnoletnich świadków.
Wymagane
dokumenty

Przy spisaniu treści testamentu ustnego spadkodawca oraz świadkowie przedkładają dowody osobiste
Dokumenty do
pobrania

----------
Opłaty
22 zł. opłata skarbowa za sporządzenie protokołu

Opłatę należy uiścić na konto Urzędu Miasta Inowrocławia nr 84 1020 1462 0000 7102 0313 0143 lub w kasie Urzędu Miasta Inowrocławia pok. nr 118.
Miejsce złożenia
dokumentów

Urząd Stanu Cywilnego, pok. nr 10
ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36
88 - 100 Inowrocław
tel. 52 35 55 311
Cas załatwienia
sprawy

niezwłocznie
Tryb odwoławczy
nie przysługuje
Podstawa prawna
- ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz. U. z 2014r.,poz. 121),
- ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 783 ze zm.).
Uwagi


Wytworzył: Agnieszka Jesiołowska (12 czerwca 2014)
Opublikował: Robert Wawer (12 czerwca 2014, 13:09:56)

Ostatnia zmiana: Agnieszka Maciejewska (2 marca 2017, 12:09:42)
Zmieniono: korekta

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 722

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij