Uzgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu


Rodzaj Sprawy
UZGODNIENIE PROJEKTU CZASOWEJ ORGANIZACJI RUCHU
Wymagane dokumenty
Wniosek winien zawierać oznaczenie wnioskodawcy, miejsce wprowadzenia czasowej organizacji ruchu (nazwa ulicy), termin obowiązywania, rodzaj wykonywanych robót.
Do wniosku należy dołączyć projekt organizacji ruchu w czasie wykonywania robót -
w jednym egzemplarzu.

Miejsce złożenia dokumentów
Urząd Miasta Inowrocławia, Biuro Obsługi Interesantów i Kontroli, stanowisko nr 3,
ul. Prezydenta F. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław.

Opłaty
Nie pobiera się opłat.
Termin i sposób załatwienia
Rozpatrzenie i załatwienie wniosku następuje w terminie do 30 dni od daty złożenia wymaganych dokumentów. Uzgodnienie dokumentacji następuje przez  wydanie opinii.
Podstawa prawna
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach (Dz. U. z 2017 r., poz. 784).
Tryb odwoławczy
W sprawie nie przysługuje stronie odwołanie.
Inne informacje
Uzgodniony projekt czasowej organizacji ruchu  (dotyczy dróg kategorii gminnej) podlega zatwierdzeniu przez organ zarządzający ruchem na drogach  kategorii gminnej Miasta Inowrocławia – Starostę Inowrocławskiego
Załączniki
zgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu (31kB) word

Wytworzył: Dorota Bartoszak (25 czerwca 2014)
Opublikował: Dorota Bartoszak (25 czerwca 2014, 08:35:30)

Ostatnia zmiana: Dorota Bartoszak (16 listopada 2017, 11:53:45)
Zmieniono: zm

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1757

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij